المشاركات

339 رعذواث ؤمسرم أذنبارقن

 رعذواث ؤمسرم أذنبارقن  رعذواث ن ثمسرنت عاذ أذنبارقن أذنتَهان أم شى ؤبجيج ئخسّاسن أذغارن أذصنثن أذشعفن زي ثمورث مرا ثعجيج رعذواث مرا قّارن رعيب نثنين غا تنعدّان أقاثن خ ؤجيج الحمد لله قا عاذ أذمثن نثنين أقاثن خ ؤقيش آكزن ئجّيج دّنْيَثْ أتوقا أتقظا أذزارن من ؤزرين أم حد گيناس تّهجيج مشَا نشنين ئمسرمن س جّنّث أناربح ربِّثنغ ئسنانغ ئجّيج مشَا نشنين ئمسرمن س جّنّث أناربح ربِّثنغ ئسنانغ ئجّيج مُحمذ محمد أشهبا أشهبار امنوذ امنود 19/05/2024 م 10/11/1445 هـ 

129 أوارن ‏أثنينيغ

أوارن أثنينيغ نش تاريغ أوارن س ئقرم س ئيرس أثنينيغ مرَا ون ذاي ئحسذن ئتعاذاي نش ؤثتعيذيغ وخّا ئتسحقاراي مري يوفا ؤقّيرغ من ؤريغ مشا نش تاريغ أوار نشّارغ ؤر أخَس فاجيغ رحسذ ؤيتذومي بسّيف ثذت أتاريغ أتينيغ قبرنت نيغ ؤتقبيرن ؤر ئنو ئتاشَا سحسّيغ أم تاشَان ئوذان تاشِيغ أم تسران تسريغ زي ثوذارثَا أنگّوج أتيغ ذي ثمسّي ؤتيريغ أتيغ بوحبر أذيعثق أتيغ ذي جّنّث أذيريغ أرحمث ن ربّي ثمغار أتيغ أترقيغ أذهنيغ ربِّثْنَغ ذ أمقران ئخرقانغ نش غاس ئتدعيغ أتيغ أيْ يَارحم قا مري ؤيدجي نش ؤتيريغ أتيغ أيْ يَارحم قا مري ؤيدجي نش ؤتيريغ أشهبار محمد امنود ٢٨/٠٥/٢٠٢٠

128 أريف

أريف أريف ذايس رهنا ثوذارث ذايس ثشنا ئريفيّن ؤر نسن ئحار وخّا ذين رمحنا نتّا ون ئخدمن مِن ما ئويد ئتبان ئغنا ئحمّذ مامشما ؤديتاري رخبار ئ ثمنَّا ذ نّيّث وه ؤر نّس ذ أشمرار نتا ئتحِنّا ئسّن قا ثوذارثَا ثمزوّاق قا ؤلابد أتفنا ون ئدجان ذ أعقريوْ ئبحار ذي ثوسنا ئرزّو خ ثذت ئتجوّيل وخّا ثذت ثجنا وخّا ثتواندو ئسّن ئخف نّس مِن ئعنا  عاذ أداسن ؤسّان عاذ أريف أذيتوابنا عاذ أذيتوازيّن أريفي أذيِري ذي رهنا عاذ أذيتوازيّن أريفي أذيِري ذي رهنا أشهبار محمد امنود ٢٩/٠٤/٢٠٢٠ Mohamed Achahbar · أريف.m4a

127 أرحيان

أرحيان ربِّثْنغ ئخرقانغ ئزينانغ س ؤرحيان ربعاض تِجّانث غاسن ؤر ذ أصبحان ربعاض تِجّانث غاسن ؤر ذ أعفّان ربعاض تِجّانث تزوّاقنث ذ ئصغوان ربعاض تحفّافنث تكسنث س ؤزران أرحيان زي السّنّة نتّا ئعدّر ئوذان ئخسّانغ أثنتِجّا قا أكارط ذ أعفّان ئخسّانغ أثنسّيريذ حما ربدا أذيتْبان ذ أبّاح مسكسف ؤگس تيرين ئنجان أثنابَّا أگس نتهلاَّ حما ؤراون أذهنان ربِّثْنغ أسنطاع أثنعبذ أنزّادج نيشان  ربِّثْنغ أسنطاع أثنعبذ أنزّادج نيشان  محمد أشهبار امنود ١٨-٠٤-٢٠٢٠

126 كورونا

كورونا سبحان الله كورونايا ثرقف ئوذان ثسبدّيثَنْ أمضال أمّن ئكمَر تْشذشان ثَسّندوثَنْ زي ئموشان ن فاقشغر أَورَن ثجمعيثن ذي ثوذرين تْنوفّارن شحار ئذسن ثنغيثن شُّورن سبّيطاراث شحار ئذسن ثحبسيثن شحار ئذسن ؤيشثيب أذمثن ثسنجميثن شحار ئذسن غاسن أگرا ثسعجيجّيثن شحار ئذسن ؤغاسنشي حد زي رعبذ ئتّوثن مشَا غاسن ون ئثن ئخرقن سنَنْث ئسنِيثَن شحار ئذسن ؤغاسنشي حد زي رعبذ ئتّوثن مشَا غاسن ون ئثن ئخرقن سنَنْث ئسنِيثَن أشهبار محمد امنود 08/04/2020 Mohamed Achahbar · كورونا.m4a

من قلّة الأدب

من قلّة الأدب من قلّة الأدب أن ترى رئيس جماعة وبعض الذين معه في الجماعة يكمون من قلّة الأدب أن ترى المسؤولين يسرقون أرض اليتامى وللخيرات ينهبون من قلّة الأدب أن ترى الملحدين ينكرون خالقهم وهو خلقهم وهم يعلمون من قلّة الأدب أن ترى البشر أصلهم واحد وهم عن بعضهم يتفاخرون ويتكبرون من قلّة الأدب أن ترى الذين درسوا ينتظرون بين المكاتب يتسكعون من قلّة الأدب أن ترى البعض يحمدون الله والآخرينَ لا يحمدونَ ولا يشكرون من قلّة الأدب أن لا يتّعض الناس وقد وهب الله لهم قلوبًا أفلا يتّعضون أشهبار محمد امنود : 12-09-2019

125 ئشيعيّن فيحن

ئشيعيّن فيحن ئشيعيّن فاغن مّوزّارن س ئخف نسن فيحن شحار ئبدرن ذ ئپيلارن عبذن مشناو شطحن أنيند خ ربِّي ئخاريقن خ صّحابة نّان ئشتّيحن ؤغاسن روضو ؤرا تزادجيث ذ ئمخماج تشّْحن أگ حسين گين راشّاح ؤ ربّي خسارنث روحن وگار ئمنعار ذي دِّين تزوّارن نثنين زّونزوحن وگار ئمنعار ذي دِّين تزوّارن نثنين زّونزوحن أشهبار محمد امنود : ٣١/٠٧/٢٠١٩

الموسيقى حرام

صورة

124 أريمث ئتكيّافن

أريمث ئتكيّافن دّخّان ذ ماركاث قاع تعفّانين ئخدجا أريمث ئسباواي ثطاوين ئتهلّاك صّحّث ئخدجا ذي ثنعاشين نْدار سخظ ئنقّن ألاك سْعان آغِرين ؤذايس بونفع ئتسَسميغ ثوراثين ئتضيّاع ئذمّن ئسباواي وين ذ وين تذوارن ؤتْوِيرين تصارن ذي ثخشبين را كيفن را نْدانث ذي رهنا ؤتيرين دّخّان ئتسبّاباسن رهراشاث ؤتوِيرين نتّا ون ئتكيّافن تزوغانث شّياطين ئتوارا قاع ذ روضا ئعصّا لْوالِدين أشهبار محمد امنود 18-04-2019

123 رعقوراث ئنّوقبن

رعقوراث ئنّوقبن ربعاض ن رفقوياث رعقوراث نسَن نّوقبَن س ئسم ن ربِّ أثنتافذ ربعاض تْحدّاثن مشَا نثنين خزّارن غا ثنعاشين أذطفَن زنوزان دّين نسن تغيراسن من سُّوقيعَن قّان قَ لْجِهاد ئخسّا أتنغذ أشنغَن أزّون رموث ئ مارّا ين ؤدجين ذ ئمسرمن قّان قَ مارّا ين غا ئجاهذن مرَا مّوثَن أذراحن غا جّنّث أذمرشن أذشّن أذسوَن أذاوين حورالعين أذگّن من خْسَن سويَا ربعاض ئذسن سضوقوزن ئخفنسن نقّن أياويا تسزراغن ئوذان أكيسن نقّن أياويا تسزراغن ئوذان أكيسن أشهبار محمد امنود 02-07-2016

أنا إنسان

أنا إنسان أنا إنسان أنا إنسان لي رأس وأذنان أنا إنسان أنا إنسان لي أنف وعينان أنا إنسان أنا إنسان لي فم ولسان أنا إنسان أنا إنسان لي قلب ورئتان أنا إنسان أنا إنسان لي كف ويَدان أنا إنسان أنا إنسان لي كعب ورجلان أنا إنسان أنا إنسان بالروح والجسد  أنا إنسان أنا إنسان أشهبار محمد امنود : 11-12-2013

053 تاريغ ما أذيذارغ

تاريغ ما اذ ئذارغ تاريغ ما اذ ئذارغ تيذارغ ما اذاريغ ما اذاريغ أسفرو س ئرس اث ئنيغ ئرا دجيغ ذ أنرماذ ذ أحوذري ذ أبريغ ؤسان ئنو عدان أم ؤصفض وا زريغ ثوذارث أم نضن ثقذاي ؤكيس رهيغ ئكسياي ؤسمّيض ئصوضاي وا ؤشيغ س ثطاوين زارغ س ئمجّان تسريغ كُّْورغ ذى أبريذ صوروفغ عدّيغ ئمرر ؤر ئنو ندخرفغ سهيغ كسيغ ئقرم ذ تدوات اذاريغ اذاريغ ثقسيسث ؤر اخاس فاجيغ اذسيتمغ ثوذارث تشجّارث ن سمّيغ اذهاردغ ئسقسان أفراكَْ اث عذيغ اذ سفسيغ أدجي ذ ربحار اث زويغ اذ سفسيغ أدجي ذ ربحار اث زويغ أشهبار محمد   طنجة: 07.2005

حكام تصهينوا

حكامٌ تصهينوا حكامٌ تصهينوا لم يعد لهم رأيٌ ولا ملة وهم ساكتون أهلُ فلسطين يُقتلون وحكامٌ عن الصهاينة يُدافعون يقولون بأن من حقهم أن يُدافعوا عن أنفسهم وهم يفرحون بمخطّطاتٍ يُريدونها لجعلهم أضحوكة عليهم يضحكون والحكام يَسرقون الشعوب لا يتّقون ولا يهتدون ينتظرون ثورة تأكلهم ومن الإسلام هم بعيدون لحُكم الصهاينة يبغون وعن الخلافة لا يدافعون يخافون منها يَنبذون الأحاديث ومن الله لا يخافون والموتُ ستأتيهم بغتة في اليوم الذي هم فيه سيموتون من الدنيا سينتقلون وإلى القبور سيُنقَلون فيُقبَرون أشهبار محمد 15-05-2018 امنود

122 مايمّي ئتنغين

ميمّي ئتنغين رَزان ؤسن ثگّي والُو ميمّي ئتنغين ؤياش نتّاث ثتذاوا ئمجراح ئتيشّين شحار غا كّن دّارن ما تغيراسن ؤتمتّين رموْث أذمثن أذمثن أذتوانضرن ذي ثمضرين زي ثوذارثَا أذمّوتين أذراحن غا ثوذارثين ذي جهنم أذشمّْضن أذَّعقن أذفسّين رعذاب أذيذوم زي نّعرث ؤتنفكّين أذوار ؤدتذويرن جّنّث ؤگس تيرين أذوار ؤدتذويرن جّنّث ؤگس تيرين أشهبار محمد امنود : 02/06/2018

اللهُ لا شريك له

لا إله إلا اللهُ قريبًا قد نرى أهل الحق منتصِرِين وأعداءُ اللهِ مهمَا أرادوا هزْمَ الإسلام فإنّهم منهزِمِين والنبي محمد رسول الله رحمة للعالمِين صلى الله عليه وسلم وعلى آله الطاهرِين ورضي اللهُ عن صحابته المَيامِين المختارِين ليس المسلمين كالمجرمين وليس المجرمين كالمسلمين فالمسلمين فيما بينهم إخوانا هم في رحمة الله مسرورين والمجرمين هم أعداء الله بكفرهم ملعونين ومن بعضهم منتقمين والصهاينة المحتلّين يريدون تشتيت أدمغة المسلمين والمسلمين سيفوزون إنْ هم بالإسلام متمسّكين خيرٌ لهم أن يعيشوا سعداء منتصرين أو يموتوا شهداء مَرْضيِّين ليس كالصهاينة المغضوب عليهم مفسدين يعيشون مذلولين ويموتون جيفًا مَجيافين واللهُ لا إله إلا هو لا شريك له قريبٌ من المحسنين ورحيمٌ بعباده الطائعين

121 ربي ئسنَاي

رَبِّي ئسّْنايْ مرَا ثوثاي ثفُويث ؤُخا كْسغْتْ ؤُخا ربِّي ئسْذاوايْ ربِّي ئعرَم خاي ئسَّن مِن نْوِيغ مِنزي نَتَّا ئخرْقاي مرَا رَعذَوَاثْ تَهْمنَّاي نِيغْ راذاناي ربِّي نَتَّا ئزْراي ؤُرْ ئنُـو ئصْفا ذ أشمْرار ربّي ئسّْنِيثْ ئعْـرَمْ خاي أَتِيغْ رَعذَوَاثْ أَتَاغن ؤُتْگَنفِين مَرَا نثنين عَـاذاناي أَتِيغْ رَعذَوَاثْ أَتَاغن ؤُتْگَنفِين مَرَا نثنين تْعَاذاناي أتِيغ أذشمّْضن ذِي ثمَسِّي ذ رَحمُو أثن ئسّفْساي أَتِيغ أذُّومَّن ذي رَعـذاب مَتَافْ أذتْخارسَن شْواي ربِّي ئعْرَمْ خاسَنْ ؤُخَا أذسّْنَن مرَا نثْنِين غْذارَناي ْأَتِيغْ ربِّي س أرحْمثْ غَا جَّنَّثْ قْبَرْ أَتافْ ئسِّيذْفاي أتافْ ربِّي ئسْزَذْغاي نَتَّا ئسّْنَايْ سّْنغْثْ ئعِيزْ خايْ  أتافْ ربِّي ئسْزَذْغاي نَتَّا ئسّْنَايْ سّْنغْثْ ئعِيزْ خايْ أشهبار مُحمد امنود : 12/09/2017 ربّما ضربة الشمس بحرارتها قد تَزول بماءٍ باردٍ شيئًا والشافي هو اللهُ عليهِ توكّلتُ لا يُؤاخذُ مـن كان بريئًا

وِلادة إضاءة الهلال لرؤيته

حسبَ التقسيم الزمني للكرة الأرضية فمكانُ الدولةِ المُتأخِّرة في غروبِ الشمس والقَمرِ يُرى الهلالُ منها وِلادةُ نسبةِ إضاءتهِ أكبر . حسبَ التقسيم الزمني للكرة الأرضية فمكانُ الدولةِ السَّبّاقة في غروبِ الشمس والقَمرِ يُرى الهلالُ منها وِلادةُ نسبةِ إضاءتهِ أصغر . القَمرُ في مسارِهِ لا يرجعُ إلى الوراءِ كي تَكونَ وِلادةُ الهِلالِ أصغرُ إضاءةً تُرى مِن المكان المُتأخِرِ الذي لا يَسبقُ فيهِ زَمنُ غروبِ الشمسِ والقمر زَمَنَ غروبِهما في المكانِ السّبّاقِ غروبًا من اليوم . القَمرُ في مسارِهِ لا يرجعُ إلى الوراءِ كي تَكونَ وِلادةُ الهِلالِ أكبرُ إضاءةً تُرى مِن المكان السّبّاقِ الذي يَسبقُ فيهِ زَمنُ غروبِ الشمسِ والقمر زَمَنَ غروبِهما في المكانِ المُتأخِّر غروبًا من اليوم . نسبةُ إضاءةِ ولادةِ الهِلالِ كبيرة في المكان المُتأخِّرِ غروبًا للشمس والقمر وصغيرة في المكان المُتقدِّم غروبًا لهما هذه حقيقة وليست كذبة واللهُ علـيمًا سميعًا بصـيرًا إفهموا كلامي جيدًا وفسِّروهُ تفسيرًا منطقيًّا وواقعيًّا ✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴ تعليق حولَ ما كتبتُهُ من خواطر على غروب الشمس والقمر ووِلادة إضاءة الهلال لرؤيته

قد يَكون للفِتن

قد يَكون للفِتن مَنْ هُو مِنَ الشَّعْبِ مُخلِصًا للفِتن ليس رأسًا قد يَكون للفِتن رأسًا مَن كان عَـدُوًّا مُختلِسًا قد يَكون مَن كان رئيسًا أو مسؤولًا أو مديرًا قد يَكون مَن كان ظالمًا أو حاسـدًا أو خـوَّارًا قد يَكون مَن كان بـوّابًا أو مُـربِّيًّا أو فـاجـرًا قد يَكون مَن كان عَدُوًّا خَفِيًّا أو نَمَّامًا كـافـرًا أشهبار محمد امنود : 16/09/2017

083 فاق شك سفاق

فاق شك سفاق -1- فاق شك سفاق اذ فاقن ئوذان قا مارّا انمّث انذور غا ئمضران انذور غا ؤشار غا طرام ذ رحصران اموخ ذورن رجنوس ئفاثن عذان شحار ئرا جهذن امن نثنين فنان ئقيم غا من كِّين ئصبح ماذ أعفّان مايكا رقصوراث ئرا زذغن بنان ئزوقن سرزواق ئريون ؤعران قّاع فزّارن قشّارن اذرن وضان ذورن ذ ئخابار ئثباب نسن محان ئغميد خاسن أربيع ذ بوزيزو ئقوان يوزّغ عاوذ ئغميد ؤسّان تراحن قطّان ام وأمان ئتازرن بّاروين نيغ صفان ئهوكَّان ذي ثيسارث ئتفغن غا ئغزران ئتاوين غا ربحار ن ثوذارث يارصّان ثوذارث ويس سين ثني ذانغ ئطراجان اتيغ اغاس نانف انارزف ذي رامان س أرحمث اتناذف ئمسرمن اترقان 13/25-02-2007 -2- فاق شك سفاق اذ فاقن ئوذان قا مارّا انمّث انزذغ ئمضران شك ذ نتا ذ وين ذ يِن ذانغ ئ تسران ئنيثايد ماي كّين رجذوذ نّغ ئ عذان ئك ئقذن أرومي جّين ذايس أسنّان ئنيثايد مايكا باباثنغ أمقران ئك ئمسر ربي ئكَّا ذايس ئيمان ماي كّين ئرقّاصن ئد يوسين اذ هذان ادارن غا ؤبريذ اذ سفاقن ئوذان حما اذ عبذن ربي اذ عصان شّيطان مارّا مّوثن ودّارن ذ شار ئذحان مايكا نوح ئك ئترون ئروبان رقوم نس ئغاق س طّوفان وا ئبان مايكا ئبراهيم ون ئذانغ ئس

046 ئمسّاسن

ئمسّاسن -1- رمسكين ئتحير ذى ئذسن ئمساسن زرينث غاس تاذسن تمراياسن زرينث ذ أمزروض اوكرن تمخنّاسن مرا ؤفينت خاس روخن ثشناسن مرا ؤخاس توفين ابّون تساياسن عماس نثنين سنن وخّا ثمريذاسن عماس اث ارحمن مرا ئقيمد غاسن ذورن أم ئفغران تقسن سكاواسن وخّا تومات نسن مرا ؤفين اث فاسن مرا ؤفين اث قسّن وخا ئتروياسن وخا ئتزدجيز مرا ؤفين اث جاسن -2- ئسقسا ثزيري ثناسد ئنياسن ئهيضار ئ ثذريم عاذ اذقّاسن دّيختش ئ ثندوم أطاس ئسكّواسن اتغمي ذى أذوف ذ تزولث ئمغناسن نثنين ئثيجّين ئذحا زى ئخمّاسن كسنّاس ئ نتا نثنين ؤشيناسن ثغاغيسث ئ ئسّند شينت محواسن جّينث ذي رفقس كَِْين ئعساسن مري ؤفين اذيمّث حما نثنين اذاسن حما اذوضان ثغراسين جاراسن عماس ئثارناس ورا ئقساسن عماس ئما ئنّا أوار ئعجباسن أوار نس ئقّور ذى أذوف ئشوراسن أشهبار محمد طنجة: 01.12.2004

101 شم نّغ ثين نّغ

شم نغ ثين نغ شم نغ ثين نغ كنّينت ذ تمغرابيِّين شم ذ مريتش ثسريث ن ثسراثين ثين ذ سبتا ثثبيرث ن ثثبيرين أسبانيو ئتحوّاس س ؤذاريع ذ تغادجين ئتحنّاش ئتشتّاح س و أوارن ؤيسوين ئتشّح يارزّو اتقيمنت ذ تروميِّين بو ئفارومن ئعارا س ؤذم ؤيسّذحين يانيد عاذ ئسّوار ئقّار من ؤيدجين ئتامس ئ المغرب س أوارن ؤيشنين أمزروي ئتشهاذ خ بو سبّان بو ثاقّيعين أريف ثمورث ن رعز ئسوان ؤيتمنزين المغرب ذ نوار ؤدجي ذ أسنّان خ ثبحيرين شم نغ ثين نغ كنّينت ذ تمغرابيِّين شم ذ مريتش ثسريث ن ثسراثين ثين ذ سبتا ثثبيرث ن ثثبيرين س ؤزعّق اذ ئنيغ كنّينت ذ تمرابضين شحار ئخسن اشكنت ئزور ؤذاس ؤفين نشنين ذ أيذوذ ئسغوران ثرلي ئ ثين ذ وين أوار نّغ ئحار حد ؤيغطّر باندو نّغ يورين باندو نّغ ذى أجنّا اث ئتاوي رعوين باندو نّغ ذى أجنّا اث ئتاوي رعوين أشهبار محمد امنود   : 08-12-2010  

024.سويزضغ

سويزضغ -1- سويزضغ س ؤفوس ئذور ئقساي وا ؤفيغ بو أبريذ ن راصّاي قيمغ كّورغ ضار ئندرفاي ؤر ئنو ئندراي ذى ئبريذن أراي ئودراي ؤجّيغ من ذي ؤفكّارغ أدجي يوحراي س ئرس ثمنّا قضانتاي س ؤفوس ثيرا نزغنتاي -2- سويزضغ س ؤفوس غا ثوذارث ثسعاناي ثجاي ذى ؤنخسس ئ ثفقحث ثسرقاي ام ون ئ غا ؤر ربدا ئسفاي ام ون ئدورين ثصمض ذى أغراي ئنقّع ذى أبريذ طفنث ثمرودجاي ئنّودم ذي ثيسي ذي ؤسيفي ؤزواي أمّن ئدجا نتا ئمسغراي ئدّار ؤيدّير ئتنودوم ذى ؤفراي ئدّار ؤيدّير ئتنودوم ذى ؤفراي أشهبار محمد الحسيمة: 2002

008.نش زي أريف

نش زى أريف -1- نش سّا ؤدجي سّيه ؤذاي قّار مانيس ؤياش نش ذ أمازيغ ئ أريف نش ذ أمّيس را ذ نش اذاريغ خ ؤمزروي ذ ؤنغميس ن أريف مان ئ خرقغ ذ يزري ذايس ييغيس اذاريغ س ئرقرم ثدوات اك ؤغزذيس اذاريغ خ ؤسكواس ئ يورين ئسم ئس يوريث ذى ؤمزروي ئقّيم ذ أغميس -2- نش سّا ؤدجي سّيه را ذ نش ذاي أمنوس من ئشغرن ربار اثاريغ س ؤفوس اث ئنيغ س ئرس ذ ردجواح اذ ئتمروس شحار ما نّيغ ئعين شواي ذروس تتّارغ زى ئمازيغن اذ ؤجورن خ ؤيفّوس اذصورفن غا زذاث اذكسن أغمّوس اذ ارزمن ثطاوين اذ فاقن ئ ركُْنوس اذ ندارن أخيّق ئتكَُّْن أشبّوس اذ ئنين من خسن س ئج ن أوار ئفسوس اذ ئنين من خسن س ئج ن أوار ئفسوس أشهبار محمد الحسيمة : 2000  

015.فلسطين ثترو

فلسطين ثترو -1- فلسطين ثترو ئذمّن ذ ئغزران أبريذ ماي غا عجنن تافن ذين أسنّان تافن ذين أصهيون ذ ئخفيفن ئ رقّان شّاثن س ؤزرو أمّن والو تمتّان فلسطين ثتعايان ؤفوغ يوكي اد ئبان ثتعايان ئمسرمن اذمونن اذكّان اذكّارن اذبدّن اذكسين ئميران اذكسين رسيوفاث اذ نين خ ئيسان اذرقان أصهيون اد فكّارن من ئعذان اس قضون ازدجيف اث قسّن ذ ئزينان اث جّن ذ أقاروج س نتا س ؤمعاوان اس محان ئروثار اث نغن اث فنان -2- فلسطين ثترو ئذمّن ذ ئغزران أبريذ ماي غا عجنن تافن ذين أسنّان تافن ذين أصهيون ذ ئخفيفن ئ رقّان شّاثن س ؤزرو أمّن والو تمتّان ئنايد ءا يا امسرم ئنايد من ئمسان من ئجّين ثمسرنت ثترو أمطّا ئحمان محمد الذرّة نتّا ئسرون ئوذان ئسّنهز ؤراون ئسّنهز را ذ ئخسان ئذمن ذي ثيسي نتا ذ باباس طران ئقّيم ذى أمزروي مايكا وث غا ئمحان كور أس نتسرا تمتّان ئسيمان نتسرا أوارن طحمّارن ئزوران ثمورث ن فلسطين نتاث ئطراجان ثتراجا ئزرفان ذ ثرلي ئشوّان اد ئذور اذييذار اذييري بنعمان اذفاحن ئسيمان اذخرفن ئزوران اذ ذورن ذ ئمحضارن اذغنجن اذعيان اذارين س ئقرم اذيرين ذي رامان اذارين س ئقرم اذيرين ذي رامان أشهبار محمد الحسيمة :  2001

023.موخاس

موخاس موخاس ئ بناذم زي ثوذارث ؤيقنّض زمان ئضفاريث أقث ربدا ئنّض رمحاين ارغينت خاس ام ثارغي و أصفض ثسا نس ثتقّس ؤر نس ئشمّض فوس ئسويزض غا ئيمار ئقّوضض ثط ثخزّار غا ثزيري ماني ثوّض ضار زي رغيس ئزروزا ئزوكَّض ئمخاواض رحار حد ئبد حد ئمحض حد ئزوور غا زذاث ئتيخضار ئرقّض حد ئقيم غا ذفّار س ثطاوين ئسوكَّض س رعقر ئتفكّار ماني ؤيتيوض الله ئحسنعاون س زرض نتا ئزدجض الله ئحسنعاون س زرض نتا ئزدجض أشهبار محمد الحسيمة :  2002

050 ثعجيج ثمورث

ثعجيج ثمورث ثمورث ن أريف أطّاس ثقيم ثسقار أطّاس ئسكّوسا ثسغارث ثتواقطّار كور حد ماي ئجبذ كور حد ماي ئتزوغار حد ئسّيريو أحسي ئنقّع ئتعمّار نهشن محاواشن تشيّانن ذى أنوفّار ئج ن ثط ؤثزري ئشت ثزرا ثمضار ثمورث ئقساس رحار ثكّار ثنّا مغار ثنده ذى ئمطاون خ ثذت وامي ثودّار وامي ثوفا همرنت ارزيناس ئسوغار ئسّيورد ؤر نس نهزّن ئذورار نهزّنت ثزدّيغين كور ئشت موخ ذاس ثمسار ئشت ثهواد غا ثيسي ثنّضن ثفزّار ون ئموثن ئنضر ون ئفرثن ئدّار ئنّخرع ؤسينو ئضرقد ئ ؤنزار ننّخرع را نشنين سّا ذ سّا نتناوار ناور زي ثزدّيغين ذى أعشوش نتنوفّار ئفّغ ذاينغ رحار كور حد مايس ئمضار ثووري ذ تغوري ؤرا ذ ئج ياراسد رخبار مارّا ثقّار ءا بوحبر يا رعمار ئوّض رخبار غا ؤمضال ئسّن موخ ثمسار أيذوذ ئزرا مارّا موخ ثوقع زى ؤمزوار ؤسند س رمونياث فوس نسن ذ أزيرار زمارغ اذ ئنيغ ئج و أوار ئمغار مشا قا ذ تذت ؤذين من غا ننكار ون ميغار ئكسي ون واغار ئخزّار ون ميغار ئكسي ون واغار ئخزّار أشهبار محمد 2004

036 ثيري

ثِـــــيـــــــــــري مِنْ زغاري ثخس ثشحشاحث ن ثيري أقت ربدا ثاسق ماي غا ئريغ أتيري مرا كُّورغ ثتصنَّاعاي ثشري ثمغَّار ثنقَّص تواريغت ؤيثتويري مرا بدَّغ ؤثتاوي ؤثتاري ضار ذى ضار شدَّن أم و أريْ تسقسيغت ثدُّهْشَار ؤثتسري سَّوارغ غاس أوار وا خاي تَّاري خمِ ذ أغدجاي ثتذوار ثبُّوري ثطراجا ثزيري مرمي ئد غا ثاري حما غاي تذْور أكِي ثشاش ثشري مِنْ زغاري ثخس ثشحشاحث ن ثيري أقت ربدا ثاسق ماي غا ئريغ أتيري سحَّاد مرا ضوِيغ خرفاي شم ءا ثيري أموخ ئشم سنوفَّارغ زى ثفُويْث أرمي ثغري سنوفَّاراي را ذ شَّمْ زِي ثِقَّخث ؤريري مرا ثخسذ أتيريذ برا نش غا ئري مرا ثخسذ أبدّر ، أبدّر ؤيحري مرا ثخسذ رفراق ، رفراق نتَّا يوري آس ئد غا ياس نشنين ؤنتمويري آس ئد غا ياس نشنين ؤنتمويري أشهبار محمد الحسيمة : 03-11-2003